Home sweet home

18 juli 2015 - Eibergen, Nederland

Zo vanmorgen vertrokken vanuit Flensburg voor het laatste stukje van onze reis. Eind van de middag waren we weer terug in Buurse waar onze reis 3 weken geleden was begonnen. Het waren echt 3 super super mooie weken we hebben heel veel moois gezien super mooie omgevingen, de rendieren en elanden, alle mooie bergen en alle mooie watervallen en fjorden en meren. Iets minder zullen we alle muggen missen en de sneeuw en kou maar het was prachtige ervaring die we niet hadden willen missen. En die we niet hadden kunnen doen zonder de goede Hulp van Liselot die mijn First Lady heeft verzorgd en in conditie gehouden heeft, en mijn moeder die 3 weken op onze kleine duvels van katten gepast heeft en de buurman die onze tijdens de hitte de tuin nat gehouden heeft en natuurlijk Harm en Ineke voor het mogen gebruiken van hun camper en al hun gezelligheid en de reisbeleiding onderweg het was echt een super super vakantie nogmaals bedankt iedereen.
Nu thuis draait de wasmachine alweer volop is de camper al bijna weer leeg en liggen onze katten weer lekker ontspannen in de vensterbank.
Home sweet home is toch ook wel weer lekker.

Iedereen bedankt voor alle reacties op onze reis verslagen zal deze week nog eenmaal wat andere foto's plaatsen en dan hopelijk weer tot volgend jaar.

1. Liselot van Reij:
    18 juli 2015
    Ontzettend fijn dat jullie een, zo te horen onvergetelijke vakantie hebben gehad! Erg leuk om elke dag te horen en te zien war jullie beleeft hebben. Ook fijn dat jullie weer thuis zijn! 3 weken zijn best lang. Haha . Met liefde heb ik jullie 'draakje' (haha ) first lady in conditie gehouden. Dus ik zou zeggen. ..Ga er weer volop uitgerust tegenaan!! Haha