Dag 22

17 juli 2015 - Rødekro, Denemarken

Helaas was er gisteravond voor ons ook geen plekje meer op de boot en moesten we dus ook gewoon wachten op de eerste vaart van vanmorgen dus wekker gezet op 4.15 zodat we om 4.45 konden inchecken en om 6.45 zijn we vertrokken. We hadden de snelle boot een catamaran veerboot nou een echt rustige rit was het niet het schommelde nogal was toch wel blij dat we na twee en half uur weer voet aan vaste land konden zetten pffff begon af en toe al aardig te draaien.
Het was de bedoeling om vandaag nog met de campers op het strand van Denemarken te staan maar ook helaas die mooie plek was er niet meer, ze waren volop aan het werk met het strand dus helaas misschien dat het volgend jaar wel weer zou kunnen. Dus zijn we maar aan de terug reis begonnen maar zoveel was er helaas onderweg niet te beleven langs de snelweg van Denemarken dus vandaag weinig foto's ben al wel vast begonnen om wat foto's terug te kijken en al vast wat minder mooie of dubbele er af te halen maar krijg er nog wel een klus aan want er blijven er nog steeds ongeveer 4000 over ha ha dus genoeg materiaal om een paar film avonden vol te krijgen ha ha.
Zal volgende week nog proberen een foto impressie op te zetten maar beloof niks moet vanaf maandag gewoon weer aan het werk.
Maar inmiddels hebben we ook Denemarken verlaten en zijn we weer in Duitsland en gaan nu overnachten in Flensburg. Zijn inmiddels al ff de stad in geweest en zijn lekker uit eten geweest op onze laatste avond met een beetje geluk zijn we morgen avond al thuis. Kunnen we zondag nog ff bijkomen en halen we Kitty en Tijgertje weer op ben wel blij ze weer te zien maar ze hebben het super goed gehad bij moeders op de boerderij . En kan ik ook nog ff bij Lady langs die heb ik ook heel erg gemist maar was in goede handen bij Liselot daarvoor mijn grote Dank Lotje.

1. Liselot van Reij:
    17 juli 2015
    Graag gedaan! Als jullie maar fijn genoten hebben. ..
  2. Rojo:
    18 juli 2015
    Nu nagenieten van jullie mooie reis, ik denk voor herhaling vatbaar!!!
  3. Wilma:
    18 juli 2015
    Ja nagenieten gaan we zeker doen en hebben nog genoeg foto's om het te herbeleven en het is zeker voor herhaling vatbaar dus dan zien jullie ons volgend jaar wel weer verschijnen in Zweden jullie hebben een super mooie stek en het was erg gezellig bij jullie zeker de laatste avond in de grill hut hoop dat jullie ook nog af en toe aan ons denken onder het genot van een jachtbittertje