Dag 11

6 juli 2015 - Moskenes, Noorwegen

Gisteren was ik een dag te vroeg toen was het nog maar dag 10 ha ha.
Vanacht goede nachtrust gehad en vanmorgen weer op tijd vertrokken aan een nieuw avontuur, helaas vandaag geen rendieren of elanden gezien maar de omgeving was weer in een woord geweldig. We blijven ons steeds verbazen over de mooie natuur die je achter elke berg verborgen ligt. Ook vanmiddag op een zeer leuk plekje ons lunch genuttigd en nu staan we in de haven te wachten in een stralend zonnetje te wachten op de boot die ons in een rit van ongeveer 4 uur naar een ander deel van Noorwegen zal brengen en aangezien de boot pas om half acht vertrekt hebben we onze stoeltjes maar uit geklapt en gaan we hier zo ff wat eten maken want als je hier weg gaat ben je je plaats kwijt en de volgende gaat pas om 6 uur morgenvroeg.
De heren hebben net nog ff wat service werk aan de auto gedaan want hier en daar rammelt wel iets los op het onverhard wat we onderweg nog wel eens tegen komen.