Dag 18

13 juli 2015

Vanaf vandaag is het relaxen we zijn voor op schema dus nu meer genieten en minder kilometers maken. Dus vanmorgen na ongeveer 10 kilometer kwamen we een leuk stekje tegen dus meteen maar ff genoten van het uitzicht en een lekker bakkie gedaan. Daarna ff doorgereden en na ongeveer 50 kilometer vonden we een super camperplaats en zo stonden we rond een uur al op onze eind bestemming van vandaag.
Hier vlakbij zou een mooie wandelroute naar een grote waterval zijn dus Ineke en ik de wandelschoenen maar eens aangetrokken en aan een tocht van 6 kilometer met flinke beklimmingen begonnen. Helaas was het niet wat we er van verwachten het was in het begin was het een steil pad maar gewoon in het bos niet echt in de buurt van een waterval maar later werd het wat beter, het was een beste klim maar toen we vlak voor het eind waren kwamen we paar Nederlanders tegen en die zeiden dat het niet echt veel bijzonders was dus net voordat we met de voetjes door het water moesten maar aan de afdaling begonnen. Toen we naar een tocht van drie en half uur terug kwamen bij de campers hadden de heren al de boodschappen gedaan en enkele klusjes gedaan. Daarna nog ff met roeibootje op het meertje geweest en daarna hebben de heren het bbq vuurtje opgestookt en hebben we heerlijk gegeten en daarna het vuurtje opgestookt tot heerlijk kampvuur waar we nu nog lekker paar uurtjes bij kunnen zitten. Gewoon een heerlijke relax dag.