We zijn vertrokken

27 juni 2015 - Helsingør, Denemarken

Nou onze vakantie is begonnen vanmiddag om twaalf uur zijn we weggereden vanuit Buurse. Zonder weinig vertraging slechts paar kleine files gehad onderweg waren we rond 18.00 uur Hamburg net voorbij en zijn we ff gestopt en hebben onze eerste maaltijd bij de camper gegeten. Daarna weer vertrokken en rond 21.00 uur waren we bij de boot van Puttgarden naar Rodby eigenlijk hadden we tickets voor zaterdag maar we konden nu ook meteen mee dus kwamen we om 22.00 uur aan in Denemarken en besloten we om ook nu nog een keer door te rijden om zodoende ook nog de volgende boot van HelsenBorg te pakken om 01.00 kwamen we aan helaas was de boot net vertrokken dus moesten we wachten op de boot van 01.30 om weer over te varen naar Zweden.
In Zweden aangekomen hebben we snel een Camperplaats opgezocht om nu even onze verdiende rust te pakken.
We lopen al flink voor op schema de eerste 700 kilometers hebben we al gehad dus morgenvroeg indien mogelijk lekker uitslapen, rustig ontbijten en dan weer lekker verder.

Constant en Wilma

1. Liselot van Reij:
    27 juni 2015
    Zo! Dat is een mooi begin! Niet te snel gaan....anders ben je zo weer terug. Haha. Goede reis!
  2. Linda:
    27 juni 2015
    Lekker genieten en maak er een mooie vakantie van. Heel veel plezier.