Dag 6

1 juli 2015 - Töre busstation, Zweden

Na een frisse nacht waar het nooit donker wordt en tussen de sneeuw ontwaakten we vanmorgen weer met het mooie landschap om ons heen en met uitzicht op een kudde rendieren nou wie kan zeggen dat dat niet uniek is.
Om 8.00 weer vertrokken en als snel kwamen we weer enkele rendieren tegen, soms op de bergen naast de weg of ze lopen echt midden op de weg echt prachtig om te zien. Onderweg kwamen we een schitterende hele grote waterval tegen daar ff een koffie stop daarna weer verder met de rit. Nou we treffen het wel tot nu toe alle dagen schitterend weer en denk dat we wel meer dan 100 rendieren in het wild gezien hebben vandaag echt weer een top dag. En een temperatuur van 20 graden is hier ook iets beter uit te houden dan de hitte golf bij jullie in Nederland.
In totaal hebben we tot nu toe al ongeveer 2800 kilometer gereden maar met deze mooie omgeving is dat echt geen straf. Het enige mindere is hier dat er veel vervelende muggen zijn .

1. Liselot van Reij:
    1 juli 2015
    Dus zoveel koeien ze in nl hebben zoveel rendieren hebben ze daar..haha. Ja geniet van de fijne temperatuur. ...Hier is het behoorlijk warm aan het worden. Om 22.00 uur nog 28 graden hier...pff. goeie reis en lekker genieten!
  2. Liselot van Reij:
    1 juli 2015